Goscie

Translate

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Czapka Baby i szalik.

Czapka Baby TU  plus szaliczek.Szalik zrobilam wzorem 3o.prawe i 3o.lewe przez 3 rzedy.Rzad 4,5,6 to 3o.lewe i 3o.prawe przez 3 rzedy.Te rzedy powtarza sie na zmiane.




piątek, 21 listopada 2014

Szal w ananasy



Szal zrobilam z Merinwolle 100 % welenka.                                   
SCHEMAT  TU                                                                                 

poniedziałek, 17 listopada 2014

Długi kardigan.

Wyjątkowo miękki i ciepły dzięki zawartości wełny.


Jest to kardigan na rozmiar 44/46 z 100 % welny  Merinwolle.



środa, 3 września 2014

Sweter we wzory azurowe

     Azurowy sweter z 3/4 rekawem. 
 Sweter  wykonalam  scisle wg.gazetki ale z innej welny. 




SCHEMAT                                                                                                                       


piątek, 8 sierpnia 2014

Chusta Ingrid

Chusta Ingrid...tak ja nazwalam poniewaz schemat jest z sieci ale bez nazwy.
Wymiary chusty po blokowaniu 180/80.
- jest ciekawa w pracy,wciaga dzierganie.Potem pranie i suszenie chusty...koniecznie.
Z suszeniem jest troche pracy bo trzeba dobrze napiac szpilkami i zostawic aby sie wysuszyla.
Wlasnie chusta po wysuszeniu nabiera swojego uroku wiec warto wykonac ta czynnosc starannie.

                                                                           



Schemat na ta chuste jest Tu

środa, 6 sierpnia 2014

Szal ananasy

 Ananasowy szal  Wg.projektu.
Druty na zylce 4,5 , wloczka  Woll Butt Perle Garn-terra





Nabieramy 365 szydelkowych oczek +20.Zaznaczamy  gdzie jest koniec lancuszka aby latwiej bylo go spruc.Na tym lancuszku po 10 oczkach nabieramy 365 o.  na druty z zylka.Przerabiamy 1 rzad oczek lewych i nastepny rzad to juz bedzie od 1 rzadu  schemtu.

Albo takim sposobem nabieramy oczka.Ten sposob jest latwiejszy.  

Po skonczeniu schematu A , wypruwamy szydelkowy lancuszek i nabieramy oczka na drut.Robimy schemat B,schemat B zaczynamy od srodku szala.Robimy oczka prawe , schemat i oczka prawe.Za kazdym przerobieniem schemtu zostawiam 5 oczek na drucie lewym.owijamy nitke o oczko(rzedy skrocone) i dalej robimy.Ostatni rzad to przerobienie wszystkich rzedow na prawo.Aby nie bylo dziur w chuscie ,nalezy wkluc drut w nitke znajdujaca sie wokol tego oczka razem z tym oczkiem i przerobic dalsza czesc rzedu.

wtorek, 10 czerwca 2014

niedziela, 11 maja 2014

Chusta Semele


 Na ta semele przeznaczylam 3 motki Delight Drops.

Chusta ma dl. 170 cm i szer.60 cm w najszerszym  miejscu.
 

Printfriendly

ShareThis