Translate

środa, 14 czerwca 2017

Top

Przerabiany z gory na dol na rozmiar Xl z wloczki ELENA.Najpierw przerabiamy oddzielnie karczek przodu i karczek tylu,nastepnie bierzemy wszystkie oczka karczku przodu i tylu na jeden drut z zylka i przerabiamy na okraglo.Mozna dopasowac kazdy wzor.

 Wczesniej zrobilam sweter a teraz top a wszystko z mysla aby miec komplet.



piątek, 9 czerwca 2017

wtorek, 2 maja 2017

Top.

Top na codzien,na urlop,na plaze moze i do biura.Mysle ,ze idealny na kazdy sloneczny dzien.Top zrobilam drutami nr 6 wiec jest luzyny i przewiewny.Wzor podstawowy to *10 oczek sciegiem francuskim a 11 rz. 1o.p.,1n.*Powtarzamy od*do*.Rzad 12 ,wszystkie narzuty na przerobic lewo ,przy czym narzuty spuszczac z drutu.Stale powtarzamy rz.od 1-12.
Przod i tyl jest identyczny.
Wloczka  100% polyacryl.


wtorek, 18 kwietnia 2017

Sweter rozpinany z szalowym kolnierzem.

Sweter jest na rozmiar S z dwoch nitek wloczki angora active.Sweter jest przerabiany w te i z powrotem na drutach z zylka(tyl&przody) a rekawy na drutach ponczoszniczych i krotkich drutach z zylka.





poniedziałek, 13 marca 2017

Chusta Good Luck.

Zrobilam chuste z wzorem lisci  wg.pomyslu Drops Design.Wymiary:szerokosc na gorze ok.130cm ,wysokosc po srodku ok.95cm.Material:KID MOHAIR ok.70g kolor zielony.Druty z zylka nr 3,5




środa, 8 marca 2017

Szal Singing Bells Stole.

Szal z Angory de Lux wg.pomyslu z Ravelry  o wymiarach 40/180cm.Wg.pomyslu projektantki szal mozna zrobic z 123o. 103o. lub 83 oczek.Ja zrobilam z 103 oczek i u dolu jest 5 dzwonow.Szal robi sie od srodka w dol obie czesci , metoda na lancuszku szydelkowym do sprucia.







poniedziałek, 6 lutego 2017

Bluzeczka robiona w calosc i od gory.

Kolejna bluzeczka z wloczki czerwonej zakupionej TU ale na rozmiar 40/42.
Rekaw bluzeczki jest inny niz na oryginale poniewaz zakonczylam rzedami od 71-90 oraz powtorzony jest ROMB dwa razy po to aby bluzeczka byla dluzsza.





 Jak zrobic taka bluzeczke?

środa, 25 stycznia 2017

Bluzeczka robiona od gory.

Bluzeczka jest zrobiona na rozmiar 38.Welna to ELENA i druty na zylce nr 3,5.
Zakonczenie u dolu i u rekawow zrobilam na drutach.Lancuszek przy dekolcie zrobilam szydelkiem 2,5mm.Bluzeczke podpatrzylam na FORUM u Maranty.Dlugosc bluzki wg.oryginalu to 89 rzedow.Zrobilam dluzsza powtarzajac te rzedy co tworza romb.Chcac zrobic wiekszy rozmiar to trzeba zwiekszyc raport 13o.


kolor antracyt





poniedziałek, 23 stycznia 2017

Chusta ananasy.

Chusta w ananasy zrobilam wg.projektu.Wyszla mi duza chusta o wym.2 na 1m.
W opisie w czesci B jest napisane ,ze nalezy powtarzac(orientacyjnie 10-13 razy)ten schemat.Ja zrobilam 10 powtorzen i uwazam ,ze chusta jest za duzo,ze trzeba mniej zrobic powtorzen.Wiec druty na zylce nr 3,5 i 8-9 powtorzen schematu B.Schemat C przerabiamy tylko od 0-13 rzedu.W schemacie C jest mala pomylka wiec poprawiony schemacik C jest ponizej.Schemat C i D zrobilam podwojna nitka.



C

wtorek, 3 stycznia 2017

Chusta Frieda.

Chusta wykonana recznie na drutach z cieniowanej wloczki Angora Gold wg.pomyslu z ksiazki Romantisches Lace
Jest ciepla , miekka i mila w dotyku.
Wymiary chusty 210/100cm




Begonia swirl.

Kolejny projekt wydziergany wg. wzoru z raverly.Begonia swirl dzierga sie milo a wzor uroczy i prosty w dzierganiu.




Printfriendly

ShareThis